My Wahlgren

Alla inlägg under januari 2010

seg

Av my wahlgren - 12 januari 2010 20:42

Usch idag har det varit en seg dag, förstår inte hur man kan vara trött en hel dag ? men men.. har nötat flera avsnitt av Rederiet nu och snart är det sov dags =)

Så jag tänkte förbereda inför morgon dagen med att packa ner idrotts kläder sedan blir det att lägga sig i sängen och läsa Hur man botar en fanatiker. Fick boken i skolan och alla måste läsa den, men det är bara 89 sidor i den så det är jag glad för!


Godnatt =)

Av my wahlgren - 12 januari 2010 11:23

Ojoj tänk bara vad snyggt att ha denna jacka i skidbacken =)

dessa jackor hittade jag också på Zoovillage


 


Den här var också fin

 

Av my wahlgren - 12 januari 2010 11:16

Jag funderar på att köpa dessa byxor, men vill inte köpa jeans på internet. Det blir mycket bättre att prova dem i affär. Någon som vet vart man kan köpa dem ?

Här är i alla fall byxorna. Hittade dem på www.zoovillage.com och dem kostar 1300 kr. Inte så farligt dyra i alla fall =)

   


Av my wahlgren - 12 januari 2010 10:24

Jag ville bara säga att jag älskar min vågtång =) så om ni ska köpa en så kan ni köpa en sån här för jag tror dem är ganska billiga och bra ! Sedan om ni vill lägga ner mer pengar på en annan så kan ni  ju göra det.



 

Av my wahlgren - 12 januari 2010 10:11

Puss på alla bloggläsare   




Haha inte världens snyggaste bild på mig men nytagen bild. Såhär ser jag ut alla som undrar =)

 

=)

Av my wahlgren - 12 januari 2010 10:04

Idag är det lika kallt ute som vanligt, tur att man har ett par varma uggs att dra på sig i denna kyla =)


Har inte så mycket mer att skriva just nu mer än att jag har ett litet tips!

Jag sitter och kollar på rederiet, om ni vet vad det är ?

jag tror dem flesta som är över 18 vet det i alla fall.

Det finns lite mer än 300 avsnitt av rederiet och om ni ska ha någon ledig vecka och ni vill göra något så kan ni kolla rederiet eftersom att det finns så himla många avsnitt av det.


 

Ps. Jag måste bara säga att jag älskar rederiet, det händer saker i varje avsnitt !

Av my wahlgren - 11 januari 2010 20:45

här kommer lite mer musik, lite gammal musik sådär blir det =)


Teddybears - Get mama a house


Johnossi - Man must dance


Johnossi - Party with my pain


Billy Talent - Red flag


Bloc Party - Helicopter


Dirt Nasty - "1980"


Så jag hoppas att det räcker för idag, för nu hade jag tänkt att läsa en bok vi fick i skolan idag, dock är det ett bra tag tills den ska vara klar läst men ska göra det redan nu så jag hinner plugga med annat...

Kan berätta vad den heter i morgon och så kan ni få betyg på den =)


/ My Wahlgren


Yes

Av my wahlgren - 11 januari 2010 20:39

Ja nu var första skoldagen avklarad efter mitt underbart sköna lov, men ska bli skönt att få lite fasta rutiner igen =)  Idag började vi dagen med en 3 timmar lång film, om Mahatma Gandni, den var sådär tycker jag.... absolut ingen rulle man skulle sätta på och mysa till hemma om man säger så.

Men det var skönt att börja dagen med en film.



Idag är jag faktiskt lite små deppig, fick nämligen reda på idag att på Torsdag - Fredag nästa vecka ska vi i klassen hajka i kilsbergen, Har verkligen ingen lust att sova i tält i denna kyla. Men får väl göra det bästa av situationen....

Blir att dra på sig underställ och massa kläder. JIPPI


/ My wahlgren

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards