My Wahlgren

Alla inlägg under mars 2010

Av my wahlgren - 26 mars 2010 09:51

Jag stog och väntade på bussen i morse när jag plötsligt kände hur illa jag mådde, det kändes som om jag skulle svimma, jag gick hem igen och vilade ett tag. Mår inte så mycket bättre men det går säkert över.


Dessa kläder tog jag i alla fall på mig idag för hade tänkt att vara lite fin i skolan


 

Denna tröja köpte jag på zara för ganska länge sedan, tycker att den är häftig, det är som en tjock mys tröja men sen är det nitar på den =)


 

Ett par gamla jeans som har gått sönder, dock gick dom inte sönder så här mycket men tyckte det kunde vara snyggt att ta sönder dom lite mer och använda dessa fina strumpbyxor under som är köpta på H&M.

Jeansen är av märket Lee.

Av my wahlgren - 23 mars 2010 16:14

Jag måste bara tipsa av en utav dom bästa sidorna! I alla fall när det kommer till smycken, jag kan sitta en hel dag och leta efter tex en ring som är snygg men har aldrig lyckats hitta det. Så gå in på asos.com och checka in smyckena där!


Här kommer några som jag tyckte var snygga/fräcka.

För er som inte ser vad det är så är det en ring med en guldfisk skål, i den så är det en guldfisk och en döskalle =)


     

Av my wahlgren - 22 mars 2010 21:40

Någon som har något tips på ett bra webcam program? Behöver verkligen ha det , och det finns inget på datorn. Jag behöver verkligen ett! Just nu använder jag ManyCam och tycker absolut inte alls om det. Så snälla hjälp mig !


Så här blir det när jag använder ManyCam:


 


 

Av my wahlgren - 17 mars 2010 19:44

Jaha då var det väl dax att skriva lite här... var ju ett bra tag sen jag gjorde det , Hehe


i alla fall så mår jag bra och har varit jätte duktig, det finns ett ämne i skolan som jag aldrig tyckt om och det är matte, så just nu ligger jag efter i det =( Men har fått beröm av min matte lärare eftersom att jag har pluggat matte mycket.

I måndags så pluggade jag matte i 2 timmar, Tisdags ca 1 timme och idag Onsdag så pluggade jag matte i 3 timmar! tummen upp för mig ! =)

Av my wahlgren - 2 mars 2010 13:49

Gud vad jag blir trött på detta väder, just nu vill jag bara ha sommar och sol ! Gud vad skönt det skulle vara att slippa klä på sig massvis av ytterkläder hela tiden och jag längtar tills man kan börja använda snygga klackskor!


Idag har jag skrivit Cv och personligt brev =) Sen är det bara att söka jobb, känner att jag skulle behöva jobba lite för att tjäna mer pengar och för att jag vill ha något att göra efter skolan och på helgerna.


Puss


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards