My Wahlgren

Alla inlägg under april 2010

Av my wahlgren - 20 april 2010 16:09

Tjosan! Idag har jag varit i skolan, det har varit ganska segt... sista lektionen fick vi gå på en föreläsning om näthandel som hållde på i en timme...

Vi fick i alla fall slutade tidigare idag så jag hann med bussen som gick 13.18, snacka om skönt!


I morgon så har vi tydligen bara en lektion... och på Torsdag så ska vi arbeta hemma! Snacka om en skön skol vecka =)


Nej men nu ska jag fortsätta att arbeta med näthandeln.


  <a href="http://www.bloglovin.com/blog/1407673/mywaahlgren?claim=9dp6g8pnfz6">Följ min blogg med bloglovin</a>

Av my wahlgren - 14 april 2010 20:23

Ja idag så var jag i skolan kl 8 för att göra ett prov i praktisk marknadsföring, jag tror att det gick skit bra !


Sedan så har det inte hänt så mycket mer kul i skolan, har varit trött hela dagen och gäspat stup i kvarten...


Efter skolan så träffade jag lilla Johanna ! :D

Vi sprang och letade efter en student klänning till henne och tillslut hittade vi en jätte söt klänning! Sen gick vi till H&M för att kolla lite, både jag och johanna köpte nya solglasögon.

Efter det så ville jag ha en glass i det fina vädret! Det var jätte gott.


Av my wahlgren - 9 april 2010 21:03

Ja, då var det fredag nu igen och jag har faktiskt inte planerat att göra något speciellt idag. Just nu kollar jag och mamma talang och smuttar på lite vin =)


I onsdags så bytte jag linje till handel, och jag får gå med 1:orna. Känns väldigt konstigt eftersom att jag skulle ha tagit studenten detta år. Men klassen som jag går i verkar vara väldigt bra och dom i klassen är mycket trevliga och prat glada!

Så det känns toppen !


men nu ska jag fortsätta att kolla talang med min underbara mor.

Föressten så flyttar jag, min mamma,  och min bror till Lundby någon gång i maj! Hoppas att det blir snart.

Kramar

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards