My Wahlgren

Alla inlägg under februari 2010

Av my wahlgren - 22 februari 2010 18:53

Ja då har lovet börjat, men jag kan inte säga att jag har gjort nårgot idag, jag vaknade vid 4 tiden =( inte kul att börja lovet med att sova. Hur kan man sova så mycket ?


På Torsdag ska jag i alla fall till vårna stuga i Branäs och åka skidor resten av lovet! Det ska bli ganska kul.

Här kommer några bilder på våran stuga, Puss


  Våran badtunna!   Vi brukar också åka 4-hjuling och snöskoter   Mysigt att sitta framför elden på kvällnarna och mysa !  

Av my wahlgren - 22 februari 2010 17:52

Av my wahlgren - 20 februari 2010 19:31

Usch jag har absolut ingen bra dag i dag =( Jag har inga penagr just nu och jag har inget SNUS ! Katastrof. Jag fick lite lös snus av Jimmy men det funkar inte för mig, Måste ha portion ! men men får väl se hur det går, jag är i alla fall jätte sur och vill bara gråta just nu. Nej jag har ingen lust att skriva mer här, funderar på att sova så jag inte behöver må dåligt. Kram

Av my wahlgren - 18 februari 2010 18:25

Ja Idag har jag då laddad in massa musik på min mobil ( 47 låtar ) Så jag kan lyssna på musik när jag åker till branäs, men ska dock ladda in lite mera låtar i morgon! Men nu börjar senfield på kanal 6 så det måste jag bara kolla på. Love it.

Puss Puss

Av my wahlgren - 18 februari 2010 11:16

Jag råkade klicka in på en länk och kom in på Gratisbio hemsida så jag blev medlem och på sidan ska man samla poäng, tycker den verkar bra och något att fördriva tiden med.


BLI MEDLEM =)    www.gratisbio.se

Av my wahlgren - 16 februari 2010 22:30

Idag är jag jätte glad, det är fortfarande snö ute och nästa vecka så ska jag och min familj åka till våran stuga i Branäs för att åka skidor. Dock kunde vi inte vara där hela lovet eftersom att min mamma ska jobba, men vi ska i alla fall vara där torsdag-söndag!

Jag har också hämtat ut min mobil från The Phone house idag!

Det var andra gången den var på lagning nu och båda gångerna så har dem bytt ut ALLT i mobilen.. Jag fattar inte att det är nödvändigt på så kort tid, dem kan inte ha "Lagat" den helt första gången.

Jag lämnade in den efter ca 3 dagar så det tycker jag absolut inte om. Nästa gång jag köper en ny mobil ska jag inte köpa den på The Phone house. Det är en sak som är säker!


Detta är då min mobil som heter LG kp500 cockie

 

Av my wahlgren - 15 februari 2010 17:07

oj var länge det var sedan jag skrev något här, ville bara säga att jag mår jätte bra !

Jag är fortfarande förkyld men det är mycket bättre nu :) igår så städade jag mitt rum jätte fint ! det tog en väldigt lång tid att städa allt men det var det värt! Det är ju inte kul att bo i en svinstia. kan ta en bild på mitt rum lite senare =)


Jag har en jätte stor hemlighet som jag tyvärr inte kan skriva här i bloggen men jag önskar att jag kunde göra det. Får se om jag kan avslöja den någon annan gång :P men det är i alla fall en jätte bra sak!


Dagens outfit


 

En tröja där det står Night all long och så är det tre bilder på en kille och en tjej.

Jeans ( som jag inte kommer ihåg vart jag har köpt dom :P

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards