My Wahlgren

Direktlänk till inlägg 16 februari 2010

Mobil

Av my wahlgren - 16 februari 2010 22:30

Idag är jag jätte glad, det är fortfarande snö ute och nästa vecka så ska jag och min familj åka till våran stuga i Branäs för att åka skidor. Dock kunde vi inte vara där hela lovet eftersom att min mamma ska jobba, men vi ska i alla fall vara där torsdag-söndag!

Jag har också hämtat ut min mobil från The Phone house idag!

Det var andra gången den var på lagning nu och båda gångerna så har dem bytt ut ALLT i mobilen.. Jag fattar inte att det är nödvändigt på så kort tid, dem kan inte ha "Lagat" den helt första gången.

Jag lämnade in den efter ca 3 dagar så det tycker jag absolut inte om. Nästa gång jag köper en ny mobil ska jag inte köpa den på The Phone house. Det är en sak som är säker!


Detta är då min mobil som heter LG kp500 cockie

 

 
 
Ingen bild

Kungen

16 februari 2010 22:51

Helt rätt, nu har dom fått sin chans att visa hur deras service är, vilken visade sig vara totalt värdelös. Hur man kan lyckas med att lämna tillbaka en telefon i trasigt skick efter att man påstår sig ha bytt hela innanmätet borde vara något som guiness rekordbok skulle vara intresserade av ;-)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av my wahlgren - 5 september 2010 12:10


Idag blir det att slappa och fixa lite inför i morgon, vi ska till ånnaboda och vandra ... jag känner mig inte jätte taggad på att göra det, men måste man så måste man! Jag ska snart åka till marieberg med min mamma och min bror. Blir nog att ...

Av my wahlgren - 4 september 2010 21:05

Ja igår var det fredag. Började dagen med att gå i skolan, efter skolan så hängde Sara med mig hem. Sedan så satt jag och väntade på att Alex skulle  komma hem till mig. Han var så seg så jag ringde Yasmine som kom nästan direkt, sen efter det ...

Av my wahlgren - 30 augusti 2010 20:07

Gud jag har inte haft sån här känsla på länge, det pirrar i hela magen och jag längtar tills jag får träffa honom igen! Har träffats i några veckor nu och jag kan inte få nog. Det värsta är när vi ska festa med han och hans kompisar, jag känner mig s...

Av my wahlgren - 10 juli 2010 23:10

Cocoo.se - Massor av trendiga smycken, klockor, ringar, örhängen, halsband och armband! ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards