My Wahlgren

Alla inlägg den 28 januari 2010

Av my wahlgren - 28 januari 2010 18:44

Jag är absolut inte alls på bra humör idag, har varit förkyld ganska länge nu och det blir inget bättre =( Kul att vara sjuk nu när det snart är helg? NEJ det är verkligen inte kul.


Vet någon någonting om hur man blir frisk snabbare ? Har ätit mycket och proppat i mig massa vitaminer och massa frukt men det verkar inte hjälpa!

Ni kan gärna höra av er om ni har något förslag, jag provar nästan vad som helst just nu kan jag säga. Plus att jag käkar massa bafucin just nu.


Blir att gosa ner sig framför tvn med en stor kopp te! Har en kopp från lagerhaus som rymmer ca 9 dl! fatta hur stor den är ( Min mamma kollade hur många dl det fick plats ) 



Av my wahlgren - 28 januari 2010 13:40

Nu har jag gjort en header för jag tyckte att det behövdes.

Förut idag så laddade jag ner ps och paint.net men inget av det ville ens starts så jag fick försöka att göra min i vanliga paint och det programet är sämst! Under egentligen varför det finns ?

Förbannad är vad jag blir! Men denna header får väl duga ett tag i alla fall, Tyvärr =(


Om det finns någon som är bra på att göra Headers får ni jätte gärna kontakta mig ! Skulle vara guld för mig.


Hoppas någon snäll hör av sig, Puss på den som gör det !

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards